FULLT UPP!

Gud vilket underbart väder det är idag!! Har suttit ute sedan halv nio och pluggat. Har prov imorrn, så känner mig lite lätt stressad! Men hoppas verkligen det kommer att gå bra!

Har precis ätit två slice pizza. Vi åt pizza igår, och då köpte Jim en Amerikansk pizza till sig. Han åt två slice och sen var han mätt. Så vi fick med oss resten hem. Det är köttfärs, salami och skinka på, samt ananas och champs. Så nu när jag skulle äta lunch kände jag inte för att äta samma som jag ätit i två dagar (lasagne) så pillade bort ananasen och champsen;) OCH SATAN VA GOD DEN VAR! haha..


Mums!

Hundarna ligger och svettas som tokar! Duschade av dom innan vi gick ut förut. De torkade efter 5 minuter.. haha.. Men lite avsvalkade blev dom nog. :)

Jag ska alldeles strax sätta mig på balkongen igen och plugga plugga plugga!! :P

Hoppas alla har en super onsdag i det vackra vädret!!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!

hur är allt med dej?

kram!

2010-06-17 @ 09:21:47
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Maria

NYTT BLOGGPROJEKT!



- Visa en bild på dig och din kropp (Utan anstikte. Du får vara fullt påklädd eller ha som minst trosor/kalsonger)



- Skriv din ålder, längd, vikt & BMI samt en kort kommentar om hur du ser på din kropp



- Ta chansen att få ärlig och positiv kritik för DIN kropp och hjälp därmed till att motverka de osunda ideal och förvrängda kroppsbilder som existerar i dag



Maila: [email protected]



Ps. Ursäkta detta “spam-meddelande”, men det är för en god sak. Ber också om ursäkt på förhand om någon råkar få detta meddelande två ggr.

2010-06-17 @ 11:50:43
URL: http://toppkroppens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0