DET REGNAR HÖRRNI!

Tänk vilken tur vi hade med vädret igår!!! För nu jävlar regnar allt det regn som säkert höll sig tillbaka för våran skull igår;) haha..

Gårdagen var trevlig!! Jag o Jim åkte med mamma, Ch och bror till Bålsta och morfar. Där åt vi lunch och jordgubbar tillsammans. Jim badade våra hundar och så njöt vi av solen. :)
På kvällen var vi hemma hos mamma och grillade kött och åt färskpotatis:) Vi satt ute hela kvällen och det var så skönt!! :)

Men det gör inget att det regnar idag! Jag och Jim måste nämligen storstäda här hemma!! Det blir tandborsten i varje hörn!!

Imorrn drar jag till Storfors, Värmland och sommarstugan. Ska bli så underbaaart skönt! En massa plugg blir det, men det är ändå helt underbart skönt! :) Hoppas på att vi får lite sol! Så man får lite mer färg;) Jag är, än så länge, brunast av alla oss i familjen!:D DET händer inte ofta kan jag säga;) haha..

Hade mitt prov i torsdags, tror det gick bra! Kändes ganska så bra iaf. Men har inte fått nå svar än, men inte så konstigt! Får nog vänta till måndag.

Jaja, nu måste vi städa! Hoppas alla får en bra dag i regn och blixtar;)

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Herregud nu blir ja chockad märks att ja legat efter me folks bloggar. Har ni en sommarstuga här i lilla Storfors där ja bor. Herregud, era krakar xD Vart ligger den?

Kram

2010-07-01 @ 20:46:23
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0