BLÖTA HUNDAR

Faan va jag hatar att vara sjuk!! Speciellt när det är så här fint ute!! *GAAH!* Meeen är glad att vi har balkong, så trots att jag ligger i soffan med kudden från sängen så får jag frisk luft på mig:D

Natten har vart förjäklig! Mådde gasnka så bra igårkväll. Men under natten har jag börjat hosta och huvudet sprängs snart!=/

Igår satt jag ute på balkongen och pluggade halva dagen. Blev jäääätte röd på ryggen!! Svider som satan idag! haha.. Meeen jag får skylla mig själv! Framåt 16 tiden orkade jag inte plugga mer så då åkte jag o Jim med hundarna till Edsviken och badade. Ja, hundarna badade massor och jag o tom Jim(!!) badade fötterna! Platsen vi är på är så mysig! Det är huuuur långgrunt som helst! Vet inte hur långt man kan gå innan man blir blöt om rumpen, men det gör lixom inget. :) Ska nog åka dit med Hanna någon gång. :)

















Nu blir det att lägga mig ner igen och sova lite tror jag... Svider i ögonen.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0