VARMT OCH HÄRLIGT!

Shit, är ju typ en vecka sen jag skrev! Men har varit så mycket och så kan jag knappt röra mig.. I måndags föll jag ner i stengolvet på Ica. Jag tappade andan och ryggen fick sig en rejäl smäll! Tror att jag har sträckt någon muskel, men är osäker..=/ Jag var hos v-centralen på måndags em, och han kunde inte se/känna något.. Men har det inte gått över till nästa vecka så får jag nog ringa igen och kasnke be om en röntgen..

SÅ jäkla typisk bara!!
I måndags kväll hade vi trädgårsdfest här hemma med min familj, för att fira Jim. Det var verkligen super trevligt!!:D Förutom att jag inte kunde göra så mycket... Men det var riktigt trevligt!!:D
Jim fick 3250kr i presentkort på Liveit.se Han har hittat en upplevelse som kostar 5.500 eller nå sånt. Så jag håller tummarna för att han kommer upp i det!!:D hihi..

Han fyller ju 30år idag!:D Min lilla gubbe;) hihi.. Nää, han är inte gammal alls.. :)
Idag blir det lunch, men hans mamma, syster och systerdotter på Vapiano i stan. Sen ska jag hem och fixa hans present och lite andra grejer. Till kvällen går vi ut och äter tillsammans bara han och jag. :) Ska bli mysigt!!

På lördag är det praty med våra vänner:) Ska bli väldigt trevligt!! :D

Imorrn blir det ECLIPSE!!!!:D Ska gå med mamma, brorsan och Zandra:) hihi.. Är så nyfiken på hur bra den är!!:D hihi.. Har ju inte läst boken än, men längtar så sjukt mycket!!

Veckan i värmland var underbar!! Längtar tillbaka varje morgon!:) hihi..

Nää, bilder kommer upp senare. Nu måste jag göra mig iordning och gå till tåget.

Hoppas alla får en super dag i solen!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0