JIM´S B-DAY!:)

Asså, vissa dagar känner man sig fan snygg asså! haha.. Och jag har en sådan dag idag! Känner mig brun, fräsch och glad!! (trots värk i ryggen) Jag har en ny och fin klänning på min från Kappahl och den är såå skön!:D





Jag mötte upp Maria, Jenny och Tillie vid Åhlens runt tolv. Sedan gick vi till Jim och överaskade honom:)
Sedan blev det en varm promenad till Vapiano. Åt god mat och pratade massor. :) Mycket mycket trevligt!! :D
Jim fick yttligare några presentkort från Liveit.se. :)









När vi var klara åkte jag hem och sedan hämtade mamma mig och vi åkte till jakan, där jag hämtade ut Jims present och sedan köpte jag lite jordgubbar och hallon, samt blommor som doftar så gott att jag blir tooookig!! :P

Jim skulle åka från jobbet runt 18. då ska vi gå o äta!! :) Sedan ska vi hem och kolla på en film tillsammans och äta mumsiga frukter:)







Nä, nu ska jag fräscha till mig och sedan kommer Jim-Pim!:D♥


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Så snygg så ;)

ååååh fy fan rent ut sagt va gott de där såg ut... vart man hungrig ju... näsran elva på kvällen... fan igen haha

2010-07-07 @ 22:53:20
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0