BLANDAT SNACK

Vars faaan ä sommarn?!
Jag har mjukisar på mig idag, lite varmt men faan liiite kallt med shorts. Suck!!

Jag o Jim har kommit underfund med att vi inte vill ha en Amstaff sen... :( DERAS PRUTTAR!!! Jisses va äckligt dom luktar!!! hahahahaha.. Nä, asså det är nog något som inte går att vänja sig vid! För tusan va det stinker! uschhaaa!

Slö dag idag igen. Ganska så skönt faktiskt!! Men måste plugga sen! Har lite mAtte kvar från B kursen. Har fortfarande inte fått svar på provet. =/ Är så nervös!!

Skårllan ärhemma igen!!:D hihi.. Hon vart såå glaaad! Har legat i sängen hela natten med mig o myst:) hihi.. Lilla flickan:)
Just nu ligger hon i ena hörnet i soffan och Milo ligger BAKOM mig i soffan. haha.. jag sitter på kanten och han skulle pressa sig in:P

Igår gjorde jag piroger till middag. Dom blev bra! Men lite lite smak tyvärr... Så måste, till nästa gång, hitta på nå bättre fyllning. Hade köttfärs blandat med paprika&chili C.F. Ska nog pröva med en Philadelphia ost nästa gång. :)

Nä, nu ska jag göra lite lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0