ARG!

Faan va jag blir irriterad!! Jag gick upp tidigt idag, ont som fan, varm som faan och hundra som var varma som faaan! Så ringde mamma och sa att vi drar med oss hundarna och åker o badar en snabbis innan alla barnfamiljer kommer.

Kommer fram till stranden, den är kanska så tom, en dam med sin hund och en liten barnfamilj. Hundarna blir toookiga när dom ser vattnet och vill bara iiiii! Vi håller dom kopplade eftersom det är folk där. Efter en stund så dyker det upp lite mer folk. Ungar som börjar springa runt och ska fram till hundarna. Då börjar självklart en av dom skälla lite, inte argt eller liknande. Utan prata lite lixom. Ja, då! "kan inte ni ta bort era hundar?? Sätta dom på nå annat ställe?!" Jag blir så jäkla irriterad!!
Här komemr vi hit, tidigt, för att inte störa massa människor. Våra hundar svettas som tokar och vill bada och leka. Dom är snälla och kopplade, men ändå ska folk klaga! Jag blir så arg!!! Ta bort era jäkla ungar då, så behöver ni inte bekymra er för att ni tror att mina hundarn ska göra något!!! o det är ju inte som att jag tar med mig en aggresiv hund till badstranden!! GAAAAH!
Kan tillägga att detta är en badstrand som det är tillåtet för hundar att vara på. Annars hade jag inte blivit irriterad.

Ska inte hundar, som är täckta med päls, få ta sig ett dopp i den 30gradiga värmen eller? Nä, detta är förjäkligt!! Vill flytta, NU, till en plats där jag har eget vatten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0