AJ:(

Blev en liten sovmorgon idag.. Eller egentligen inte. Jim gick upp kvart över 6. Då vaknade Milo, Zorri och Aslan. När han hade gått till jobbet kom Milo och la sig mellan mina ben och somnade gott. Jag somnade dock inte så bra som jag hade hoppats.. Ryggen värkte för mycket! Hittade ingen bra ställning.. Så var tröttare när jag gick upp för en halvtimme sen än va jag var när klockan var 7 imorse... haha..

måste nog ringa vårdcentralen igen och be dom titta och kanske få en röntgen remiss. Är trött på att inte få sova!! =/

Idag blir det att fortsätta med matten. Måste även tvätta! usch, hatar o tvätta!! Vill ha någon som gör det åt mig;) haha..

Nä, nu måste jag gå ut med Aslan en sväng. Dom andra var ute i morse, så dom klarar sig tilsl jag ätit frukost. :)

Ha en super dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0