PLUGGA??!!!

jaha, torsdag... Ingen rolig dag... Har jordens mensvärk och vill bara krypa ner i sängen igen.. Meen nej, måste vara uppe några timmar igen.

Igår så jobbade jag och vid tre tiden så kom Jim och hämtade mig. Vi skulle åka till tandläkarn med honom. Han hade kvällen innan bitit av en flisa från en tand... Skit kul... Så vi va där halv 4 och han satte sig i den hemska stolen.. Dom borrade lite och slipade och massa usch usch.. En timme senare va dom klara. :)
När vi va på väg hem så åkte vi till SOVA och köpte ett nytt täcke till sängen. Vi har tidigare haft ett från ikea och det va bara hemskt nu..
Så vi kom därifrån med ett underbaaart skönt täcke! Ville helst ha ett dun täcke men saaatan va dyrt det va! Det vi ville ha kostade 6300! haha.. Helt vansinnigt!

Har idag sökt två kurser. Biologi A och Fysik A.
Jag har bestämt mig för vad jag vill plugga till. Finns en program på SLU i uppsala som heter Husdjursvetenskap.

"Kandidatprogrammet i husdjursvetenskap ger dig en grundläggande kunskap om djurens anatomi, fysiologi, beteende, avel, utfodring och skötsel. Målet med utbildningen är att du ska kunna arbeta med olika problemställningar inom husdjursområdet."

Finns några få "problem" bara.. Den är i Uppsala, men det är ju inte så långt borta. Och så måste jag ha behörighet för Ma D, Kemi B, Fysik A och Biologi B. Och jag har bara Ma A! Vilket betyder att man måste läsa Ma B C D, Kemi A B, Fysik A och Biologi A B. Så det ska ju bli roligt;D hahaha..
Har som sagt sökt två av kurserna. Dom är på distans och är heltidsstuider. ilket innefattar 5veckor.
Om jag blir godkänd från kommunen så kommer jag börja den 22mars.

Så det är min ide med livet just nu;) haha.. Hoppas på att jag klarar allt detta nu oxå! För känner mig taggad;D
Är glad att grbbarna går på KTH- vilket betyder att dom är bra på matte alla tre;) hihi..
Lääär ju behöva ha hjälp! suck.. haha..

Nää ni. nu ska jag kolla på tv en stund. Sen en vaaarm dusch!!

Hepp på er!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jo jag tycker det är jätte kul att fota =) Tyvär har jag bara en skrutt kamera, vill köpa en systemis. Men det får bli när jag skaffat mig ett jobb =)

Men kameran jag använder är en rosa Samsung P800.

Inte världens bästa, men det går =)



Pusspuss<3<3<3

2010-01-16 @ 11:29:41
URL: http://erikssontherese.blogg.se/
Postat av: Therese

USCH Måste jag bara tillägga, matte C... Jävla piss kurs =P Jag tycker det är skit svårt... -.-' Men man klarar det om man vill! =)

Lycka till med att komma in på den utbildningen! Det låter jätte spännande!!! =)<3

2010-01-16 @ 11:32:52
URL: http://erikssontherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0