KRÄKSJUKAN!

Ja, inte jag eller Jim då. Nää, utan Aslan! Stackarn... Han åker på både det ena o det andra...

Började igår kväll vid 22tiden. Kräktes upp all mat. Sen kom det några ggr under natten och så imorse. Nu har det inte kommit upp något sen kl 9. Men han har helle rite druckit mycket vatten eller fått nått o äta... Så han ligger i Tangos mega bur här hemma nu och sover gott.. Han har nämligen kräkt ner hela sin bur. Så den står på tork i badet. :P haha..
Jag sa det till mamma att "jaa nu har jag assor o tvätta" hon skrattade bara o sa "ja vänta du bara tills du får barn, då blir det ännu mera tvätt" haha.. JIPPII! :P


Man ser ju inte hur stor buren är. Men det får säkert plats 15 aslan i den uutan problem:P
(fin tvätthög på där...)

Skrållan har äntligen börjat löpa!! Hon är uppsvullen som en tok! Kan ju knappt gå för att det är något i vägen;) hahaha.. Nä men stackars... Hon får hålla sig på golvet ett tag fram över. Inge soffa här inte. SÅ hon är lite putt på oss;)
Speciellt eftersom Zorri får ligga i den som vanligt. :P


Här sitter hon o skäller på mig... :P haha.. Fin o suddig;)


Medans Zorri njuter... ;)

Jag ska strax göra mig något o äta. Känner mig hungrig! Jim kommer nog hem snart oxå.
Förresten! Maten igår vart såå god!! Men passade inte med tortilla bröd. Så antingen pita bröd eller typ mjukt lantbröd. :)

Vad tycker ni om min lejonman;) haha..

SKa gå o klippa topparna och slinga håret i februari tänkte jag.

Har bestämt mig för at behålla den naturliga färgen ett tag till. :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Stackars lille vovven

2010-01-20 @ 17:37:10
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0