UNDERBARA VÄNNER! <3

Har haft en helt underbaaaar Lördag!:D Vaknade upp till snöstorm, fixade mig och sen drog jag,Jim och Lejph till Kattis och Jocke. Idag skulle vi fota smycken för fullt!! Lejph va sjuuuukt bakis idag så han såg mer ut som en cancer patient i ansiktet än en frisk människa. (inte kul o skojja om sjuka människor, men asså idag så va det tvunget o dra till me ngt sånt) Fick inte ta nå kort på honom. haha. Men efter lite (4stora glas) kaffe, en cola, kakor, ships och bilar så piggna han till några timmar;D haha..
Vi ägde iaf på o fota idag! Gryyyymt team jag o lejph asså! haha.. S&S - Söderlund-Svärd Foto Team for your service!:D haha.. Kattis har gått runt med sin underbara mage och vi har sett coola röresler! Så otroligt underbaaart! Fick ju aldrig riktig uppleva det med varken Pessin eller min moster. Nä asså helt underbart!:D
Johan kom runt 13 tiden. så då blev det lite hemsidefix oxå.:) när klockan va 15.30 va vi tvugna o sluta fota, blev för mörkt lixom..
Runt 17.30 åt vi god middag- Kattis lasagne med tzatsiki, sallad, hembakat bröd och kärlek:) hihi..
Annars idag har vi myst framför brasan väldigt mycket! Aslan älskade o ligga i mitt knä framför brasan kan jag ju säga!:D hihi.. Såå mysigt! Det har oxå vart ääkligt mycket skratt! :D Vilket är underbaaart!
Så trots vädret idag så har det vart en helt perfekt dag!! :D
Hade själv ingen kamera idag. Så inga bilder här hemma. Får be Kattis och Lejph maila sen. :)
Nu blir det sängen och sussa gott.. (och hoppas på att aslan inte kissar på sig pga att han knappt kissat idag för att det är så kallt.... :( )
GOD NATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0