...

Onsdag. Jag mår inge bra idag... Är trött på att foten värker och att jag inte kan gå ordentligt.... Ringde V-centralen idag. Men dom hade inga tider, så måste ringa på måndag istället.. SJÄLVKLART!=/ Så pinsamt o ringa till jobbet o säga att man inte kommer... igen... Vill bara att den här jävla sjukskrivningen går ut och jag börjar plugga för då behöver jag inte bry mig... På samma sätt.

Igår så pratade ju Jim med San Francisco. Inget är ännu bestämt, men han ville veta vilka datum som Jim kan jobba. Så det känns ju som om dom vill ha honom!:D Så nu måste Jim kolla upp när han slutar skolan och när han börjar i höst igen. Så nu hoppas jag bara på att jag får hänga med oxå dit bort..... Kommer bli jävligt jobbigt annars... :(

I helgen ska vi hem till Kattis. Hon behöver hjälp med hemsidefix. Så Johan och Leif ska med dit oxå. Jag kan ju inte göra så mycket, meeen det är ju sällskap. :) Ska bli trevligt!

Nä, nu ska jag kolla klart på Våra Bästa År;) hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0