MASSA BILDER:)

Hej alla glada!! :) Hoppas alla haft en toppen helg! Min har vart underbaaar!!:D Bästa på jag vet inte huuuur länge!:)

Fredagen bjöd ju på musik:) Lördagen va jag med min underbara Pessin:)
Och igår va det ju Alla Hjärtans Dag!
Min present till Jim va smält choklad, jordgubbar, tända ljus och mys i sängen på morgonen. Och kan ju säga att jordgubbar o choklad till frukost va toppen;D haha.. Såå gott!! När vi gick upp så stod min present i badrummet:) Det va en Tulle påse med en Tulle i!!:D Min första av Jim någonsin!!:D såå söt! hihi.. Vi tog iaf en dusch, klädde på oss varma kläder och hoppade in i bilen alla 5. åkte till Viksjö, lämnade av Aslan och tog Tango istället. Sen bar det av på promenad.:)
Vi va borta i 1 1/2 timme. Va liiite oroliga om vi va vilse när vi väl kom ut på vägen igen. Vi gick nämligen i skogen och hade iiiingen aning om vilket håll vi skulle gå åt:P haha.. Men det va jätte mysigt! trots att Jim gick lite föra mig. haha.. Jag hade så jävla ont i foten, men ville inte vända hem. så det gick lite sakta för mig i all snö.. Vi hade ju inte ätit nå annat än jordgubbarna, så vi va gryyymt hungriga när vi kom tillbaka. så det blev korv med bröd. såå gott!!:D men vi upptäckte att klockan va ju jätte mycket! o vi skulle ju äta romantisk middag för två ju hemma sen. haha. Den romantiska middagen blev chips och film istället;D haha.. så ikväll blir det kött o hasselbackspotatis:P

kör ett foto race nu. sen måste jag rusa iväg!!


Me and my Broo;)


Hans outfit va chinos, Arvingar t-shirt och väst. svettband- Arvingarna och armband o ringar;)


Min va t-shirt med kedjor, tights och kjol. Och mina converse. skiit bra;D


Han är redo!




Nu är det fullt öööös!!!


Gott:)


Tommy lirar på..


Kim sjunger så fint!


Och Casper charmar publiken;)


Lasse behöver inte göra nåååånting alls för o vara snygg.. :P






Såg när vi satt i bilen att Micke inte tittar i kameran.. såå synd!!:(


Haha, ROCK ON!!;D




Vägen va låååååång...


Zorri sprang som en toook fram o tillbaka hela tiden!:P


Tango vallade lite:)


Jag njöt av den sköna kylan.:)


in i skogen..


VI:) ♥


Jim är stark! Han va tvungen o kapa ett träd så vi kunde fortsätta;) haha


Massor av snö!


Jim frågade S o Z va mamma va.. ja då kom dom till mig snabbt som faaan! Det är bra!:)


Vi mötte på ett stort hemskt fotspår oxå.. Undra va det va för djur.. ?


Jag va lite ledsen för att jag hade så ont i foten...



Men blev snabbt glad när jag såg skylten! detta betyder att hem är runt hörnet-nästan! Tänkte inte på att det går snabbare att åka bil än gå.. haha.. Va ju jättelångt o gå!!


Detta är min Tulle som jag fick av min Pim:)






Detta är några av dom andra jag redan har.:)


Min stoooora pojke;) hihi


Denna fick jag av min Pessin för 4år sedan när vi firade Alla hjärtnas dag ihop. Singlar o glada;D haha..


Jag köpte även nya manchetter igår till min Cult ljus hållare.:)

NUU måste jag skynda mig! Vi hörs seeeen.. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna K

Så lite så :)

Min helg har vart jättebra!

Hoppas du har haft en bra helg du med :)

2010-02-15 @ 14:38:51
URL: http://jkarlkvist.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Helgen va ok, förra helgen va desto bättre dock när man va på grabbarna såklart :)

2010-02-15 @ 16:01:49
URL: http://mikkismusse.blogg.se/
Postat av: Madde

Jo tack min helg var fin. Oj vad mycket härliga bilder. Såg verkligen trevligt ut. Vilken fin t-shirt du hade! Kram /M

2010-02-15 @ 16:21:58
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: M

Mssa mysiga bilder :D Tack, ja man kommer vidare =)

2010-02-15 @ 19:58:24
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Mikkis

sv: Blir i mars ja me ska se dem nästa gång i Trollhättan, så lämpligt att min bror flyttat dit :D Så 2 flugor i en smäll :)



Ja tycker ej att Twilight böckerna va svåra på engelska, de va nått ord ibland som man vart o klia sej lite i huvudet av men har man läst dem på svenska innan så förstår man ändå så ja behövde ej slå upp nått ord. Jag tycker att filmerna (som redan va super bra) blev ännu bättre när ja hade läst böckerna. Visst du får ju veta hur de kommer att sluta då men tro mej de gör bara så man vill se filmerna ännu mer! Sen förstår man mer av filmerna när man läst böckerna, man förstår kärleken mellan henne o Edward ännu mer samt vänskapen mellan henne o Jacob. ja läser böckerna för 3e gången nu o ja slukar dem me hull o hår precis som första gången. Ja läste alla 4a böckerna på 1 vecka, ja ville ej sluta läsa, de gick ej de gjorde fysiskt ont i mej när ja la ifrån mej boken för o gå på toa eller nått sånt. Men då e ja e väldigt hopplös romantiker.

2010-02-16 @ 16:34:03
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0