RIP

Tisdag. Min fot värker så in i helvete!!
Jag o Jim va på Ikea ogår o köpte hyllar som vi(han) byggde ihop igårkväll. Vi hade en gammal byrå i förrådet som vi ville ha ut och in med dessa hyllsystem. Så vi fick dra ut allt och sortera osv.. Så det slutade med att vi höll på i ca 4timmar! Min rygg värkte och min fot gjorde jätte ont n'r jag väl slapnade av.. Så natten va inge rolig precis. Och idag är det ju då inte så mycket bättre.
Men det är fint inne i förrådet! :P
Jag köpte även lite andra grejer på Ikea! Köpte dessert skålar, en vatten karaff, grytlappar,  ny kudde till Aslan, doftljus, en rosa filt och några plastlådor. :)










Titta så duktig han är!:D hihi..



Idag så har Jim vart med sin pappa hos veterinären med deras valp. Han hade en knöl på huvudet och betedde sig inte nå bra. Så dom fick ta bort honom.. :( Inge roligt alls att behöva ta bort en valp på 6 månader! Men kanske bättre att göra det nu, än o vänta och alla lider mer o mer... :( Men det är ändå så hemskt och tråkigt...
Jag har hemska minnen från just såna tillfällen.. Inge roligt alls!

Nu ska jag gosa med mina hundar lite...




Kommentarer
Postat av: Jessie - mamma till underbara Natalie

kan ju berätta att den där filten kommer ludda ner precis allt! men den är fin puss

2010-02-16 @ 18:20:01
URL: http://tvasmabla.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Stackars lille valp =/



sv: Fundera på böckerna men ja rekommenderar dem mer än väl, ja älskar de böckerna o de har en egen hedersplats här hemma hos mej. Ja va på New Moon på bio 2 ggr, första gången på midnattsvisning i Örebro då de visade Twilight först o sen efter midnatt premiär för New Moon så de va så mäktigt o då va de ju fans där verkligen som alla va där av samma sak. Så de va toppen stämmning, de va bara några brudar som hade chips som störde. Men andra gången va ja på den i Karlskoga o då va de bara sånna i en annans ålder eller äldre där så de va lugnt för mej iaf. Men då hade ja nog tur. Böckerna e ju så romantiska så läser man dem så får man massa idéer. Ja tycker synd om mina kompisars sambos som ej kan va så romantiska som "Edward Cullen" e. Haha de svär över böckerna för inge de gör duger längre typ hahaha

2010-02-16 @ 18:23:39
URL: http://mikkismusse.blogg.se/
Postat av: Hanna

SV: Tack så mycket :D

Allt bra idag ?

2010-02-16 @ 18:56:12
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Denice

Vad var det för fel på valpen, varför somnade han in? Hade han en tumör? / Denice

2010-02-25 @ 14:50:32
URL: http://alickra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0