MJUSIKK:)

Just nu, denna Torsdag förmiddag så gör jag lax i ugnen med potatis och sås. :) Ska bli gott!
Lyssnar på Donkeyboy och Owl City. Riktigt bra!:) Owl City killen har en underbaaar röst:)
Håller även på i tvättstugan. Inte lika roligt.. :P

Igår fick jag veta ngt som jag tyckte va lite chockerande men samtidigt en förklaring till varför läget är som det är kanske.. Jag vet inte ärligt, men det är vad jag tror. Så nu får det vara nog, jag är ledsen besviken och arg..
Så, nu har jag fått ur mig det!

Ikvälll ska jag träffa några goa vänner till mig o Pessin. Ska bli trevligt! Skönt o få gå tillbaka några år ibland och baa vara.. :) För så är det verkligen när jag umgås med dom. Jag går tillbaka till ålder 20 och slapp och skitsnack kommer ttillbaka till mig. Minnen som är guld värda för mig!:) (och för pessin oxå tror jag:) )

Igår va ju Lejph här!:) Vi åt kina mat och snackade om händelserna han vart med om den senatse veckan. Det som hände igår och Jims (och mina) sommar planer.:) Vi tittade oxå, på ngt konstigt sätt, på kvällsöppet med Ekdal. haha.. Leif somnade gott i soffan och jag va nära några ggr jag med.. :P

Nu kokar min potatis, så ska ut i köket.:)

Hoppas alla har en suuuper Torsdag!:D


Kommentarer
Postat av: Jessie - mamma till underbara Natalie

vill också vara tillbaka i 20årsåldern!!!

2010-02-18 @ 19:18:57
URL: http://tvasmabla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0