LITE AV VARJE

Igår fick jag mina gardiner och duk av mamma. Mormor har sytt dom åt mig. :)
Är mer färg i köket nu, känns lite konstigt! Men blir nog bra..

 

 

Igår va jag o Jim även på Ikea en snabbis. Köpte trådbackar och konsoller till det. Satte ihop det och stoppade in i städskåpet i köket. Sååå skönt!!:D Nu får allt plats utan att vara en enda röra.. Glömde ta kort på det, men kan fixa imorrn. :)
köpte även ett par jeans och lite underkläder. Vi la även handpenning på en kökslampa. :) Den kommer väl på fredag typ. Köpte oxå en present till Kattis-bebisen.:) hihi.. Jobbigt bara att man måste sitta på den i 3månader till:P

 


Har ni sett monstret! haha.. Såhär ser det ut när våra hundar leker här hemma. :P


Liiip!


SöötLaika

 


Påväg till klubben.

 

 


Kommentarer
Postat av: Maja

Gud så fina hundar du har! :D Vilka godingar!

2010-02-05 @ 09:21:30
URL: http://www.metrobloggen.se/talisqualis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0