JULEN HOS OSS

Vilken helg... Förra veckan va hemsk!! Bilen hade gått sönder, så vi tre familjer (jag, mamma och moster) hade en bil att dela på under julandeln! Skiiit kul!!=/ Plus att då Jim behövde bilen på dagarna för o fxa våran pärla. Som tur va vart våran bil hel under torsdagen.
Vi fick mathandlingen gjord på onsdagen och jag o mamma stressa oss igenom Ica.

Fredag kom och det lugnade ner sig liiiite :P Mamma kom hit vid 11 med brorsan, mat och hundar:) Sedan kom Bea, Sergio, hanna och mormor. Morfar kom även runt 13.30.

Kl 15 satt vi alla i soffan och det var kalle:) Mycket trevligt! Sedan blev det massa mat och julklappar:)

Hanna blev jätteglad för alla sina klappar och det var ju tur det;)
Jag fick en tröja från Jim, två tvålpumpar(cult, diskmedel och tvål) från mormor. Från mamma hade jag tidigare fått gardinstänger och gardiner:) Jim fick en bok som han snackat om. Samt att han, jag och mamma ska gå och se Cesar millan i Maj:D Ska bli sååå roligt!! hihi..

Natten till Juldagen satt jag o Jim o spela Assassins:) Tror kl vart 03 innan vi var i säng:P
Igår kom pappa, Carina och Elin hit. Vi spelade lite Kinect (som jim köpte i usa) och sedan åt vi gott kött och klyftor, med sallad och beasås. Se fick vi klappar oxå:) Shit va glad jag blev! Jag hade önskat mig en brödrost och elvisp och vi fick båååda!!:D hihi.. Dom var sååå fina!! Jim fick en lasergrej som man mäter mot väggen för o se om det är rakt när man sätter upp grejer.:) Nä, va riktigt trevligt igår faktiskt!!

Idag har vi vart i Viksjö, då jag o Hanna fyller år imorrn så firade vi oss lite idag hos dom:) Jag fick då en klocka till väggen, stooooor som faaan! :D Stora siffror som man sätter upp var försig på väggen:) Kommer bli super tror jag!

Kom hem för en liten stund sen och har slängt oss i soffan. :) Blir väl o spela om en stund;) Fan man blir beroende! haha..

Imorrn är det min föööödelsedaaag! Hela 24 år blir man! Shit, vart tar åren vägen?! haha.. Snart är man 30;)
Då kommer pappa och gänget hit igen, samt att mamma kommer oxå. Vi ska äta mumisga ravioli med korv och sås:) SÅåååå gott! Måste åka o handla lite under dagen bara.. Med alla andra jävlar. haha.

Jag har vart sääämst med kameran denna helg! Nästan inga kort alls..... Lite tråkigt! Men blir ju så när det bara är jag som tar kort i denna familj.

Här kommer några iaf.:)








Hanna hade lagt dockan och tomten i hundbädden, så dom fick vila lite:P






Våra gran, utan topp. hahahahhaa.. Charmig va?! ;)


Denna bild fick Jim av mig. :)

Kommentarer
Postat av: Mikkis

hahaha ja undrade allt vart toppen på granen var xD

2010-12-26 @ 22:59:36
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0