EN KONSTIG KÄNSLA...

Jag vet inte varför.. Men jag kom att tänka på en människa för en stund sen.. En människa som var min vän...

En människa som jag trodde var min vän.

Jag älskade denna människa, men det var nog dumt.

Jag har upplevt mycket med denna människa, men hur mycket var äkta...

Kommer aldrig att få veta vad som var äkta, sant eller kärlek..

Den där kvällen, under stjärnorna på gräset- var den äkta...

Den där gången vi gick längs gatan och pratade om framtiden- var den äkta...

Det du sa, var det sant?

Hur ofta ljög du för mig?

Hur ofta var det sanningen du sa?

Var den där kramen kärlek?

Varför trodde du mig inte när jag sa sanningen?

Hur kunde du göra så mot mig?

Hur ofta utnyttjade du mig?

Hur ofta gjorde du något av ren kärlek till mig?

Varför lyssnade du på skvaller utan att höra med mig om det var sant?

Varför tog du en kärlek av mig och ljög om det?

Hur ofta ljög du för mig...?

Varför försvann du bara sådär för flera år sedan, utan att förklara eller ens försvara?

Varför trodde du inte på mig då?

Varför trodde du mer på va de andra sa?

Varför sa du att det var mitt fel?

Jag var din vän...

Jag älskade dig, trots dina misstag och brister!

Du var den bästa jag kände.
Trots att du ofta inte lyssnade på mig..

Hur ofta ljög du för mig...?

Varför känner jag ens saknad över allt det här? Hur kan jag sakna någon som ljugit och bedragit mig?

Varför saknar jag en människa som jag inte vet vem den är...

Varför saknar jag den där gräsmattan, den där stärnklara kvällen..

Varför saknar jag soffdegardagarna..

Varför saknar jag promenader längs gatorna..

Varför saknar jag...

Kommentarer
Postat av: Sandra

För att du har ett hjärta av guld och älskar och ger människor andra chanser!! <3

2010-08-30 @ 11:54:23
URL: http://raaggsockan.wordpress.com
Postat av: Mamma

Men vi finns kvar hos dig och ljuger bara lite, för din egen skull, <3 och kommer ALLTID att älska dig tillbaka vad du än hittar på :o) Älskar dig min dotter smack

2010-08-30 @ 13:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0