STÄDA........

Kom hem för en liten stund sen. Åkte med mamma och brorsan till Kappahl och MediaMarkt. Köpte en super skön BH på Kappahl! Typ en såndär t-shirt bh. Skit skön! :)
På MediaMarkt köpte brorsan cd skivor för sitt presentkort som han fick i födelsedagspresent. Jag kollade på objektiv. :) hihi.. Hittade det jag vill ha och det är nedsatt!!:D Med typ tusen spänn! Det är nice!:P

Nu börjar det tråkiga här hemma... Måste städa! :( Det är massor av hundhår här hemma.. suck... Så blir att dammsuga och svabba lite.

Men blir nog middag hos mamma ikväll. Har ingen lust att äta själv plus att jag inte har något hemma:P Meen ikväll, lär väl bli sent, kommer två av mina pojkar hem!:) hihi..

Nä, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0