SOLEN ÄR FRAMME IDAG!

Måndag och ny vecka. Vaknade upp imorse av att Jim duschade. klockan var kvart i 8 och jag hade iiingen lust alls att gå upp.. suck! Hatar att känna så.. Så jag låg faktiskt kvar i 2 timmar. Såå skönt! Jim drog till jobbet och det vart så tyst och skönt! Hundarna små snarkade och det blåste svalt från fönstret. :) hihi..

Gick upp vid 10 och gick med hundarna. Sen har jag inte gjort så mycket. Ska klippa mig kl 13 idag. Så ska snart gå o duscha. när jag har klippt mig ska jag sätta igång och plugga några timmar.

Under helgen har jag planerat lite för lägenheten. Färger och form. Så svårt!! Men nu har jag en plan;) Blir faktiskt myyyycket färg på våra väggar! Samtidigt som det blir mycket vitt och rent. hihi..

Kan säga så mycket som hav, plommon och parisehjul. :P haha.. Det är några av färgerna och formerna som kommer in i vårat nya hem. ;)

Nä, nu måste jag gå o duscha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0