MORGON

Vilken regnig höstdag det har varit idag... Har vart hemma hos mamma nästan hela dagen. Inte gjort mycket alls.

Alla i familjen är förkylda! Jim är halvt döende! haha.. Stackars! Jag har gått runt o sagt "varför blir aldrig jag smittad??!" Nu sitter jag här och känner hur ena näsborren böörjar tjockna till.. Så känner jag min kropp rätt så vaknar jag imorrn bitti igenkorkad helt!

Jag och mamma såg Änglavakt igår. En vacker och annorlunda svensk film. I slutet är det en dikt som han säger på franska, och den var så fin! Fastande för den på nå sätt..

Jag är inte typen som går o skriver dikter, eller som ens läser dikter alls. Men den var fin! Eller jo, jag läser dikter.. Musiktext kan vara som en dikt för mig. En text som någon skrivit från sitt hjärta och sedan sätta musik till det.. Det är vackert!:)

Har gjort en tavla till Jim tidigare, med texter från olika låtar som jag tycker om. Tyvärr gick den sönder, men blir att förstora upp en ny när vi flyttar. :)

Ska väl snart gå o lägga mig. Imorrn börjar en ny pluggvecka!




Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Det gjorde jag med. Han är inte så snygg på bild men i serien ;)

2010-08-29 @ 23:48:47
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0