MINA SENASTE....

Vet att det är flera dagar sedan jag skrev! Men jag har varit upptagen med matten och andra grejer. :)

Matten går ganska så bra. Är lite repetition från B kursen. Ska strax göra min läxa. :)

Annars i veckan så har jag varit på hundklubben. Det blev liiiite träning och massa prat!:D hihi.. Det var roligt! Så länge sedan vi sågs allihopa.. Men blir väl så, i vuxen livet.
Igår var jag inne i stan, min syster skulle sjunga i gospelkören inne i Filadelphia kyrkan på St Eriksplan.
Jag mötte upp pappa, syrran och Linnea för en middag innan på Vapiano. SÅÅ GOOOOOTT!! :D Ville slicka tallriken ren:P haha..
Sedan åkte vi iaf till Kyrkan. Tjejerna sprang in och jag o pappa tog en promenad.
Kvällen var bra, dom var super duktiga på att sjunga och det var några artister där. Bland annat Kristoffer Hiding, han var med i Idol 2007. Fan va snygg han är! haha..


Som jag skrev, alla var super duktiga på att sjunga!! Meen, det var alldeles för mycket "praise the lord"-snack för min del! Jag är verkligen iiiinte troende för fem öre, så det vart ibland jobbigt att sitta där inne. Men syrran var så duktig! Så kunde inte gå därifrån:D hihi..

Usch, har ont i magen idag.. Jäkla ägglossning!=/ inge roligt alls... Meen några tabletter så kanske det ger sig!
Nu måste jag sätta igång med matten!

hörs sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0