MIN DAG..

Idag har jag haft 30(!!) unika besökare! Kanske inte låter mycket för dig, men för mig är det massor!!:D

Så roligt att det trillar in mer folk. :)

Idag har jag pluggat matte hela dagen!! Har även fyllt i det sista på min ansökan om a-kassa och skickat det.
Blev middag hos mamma oxå, det var trevligt!!
Sen slängde vi oss i soffan, kollade Ikea katalog och prata skit:P

Kom hem för en timme sen och har suttit med en av läxorna i matten och skickat in den. Blir strax en serie..

Imorrn är det mattedag igen, plus att jag måste fixa 2 läxor till. Men det går snabbt!

Åh, reklam för fritidsresor.. Vill åka till värmen!! Men blir inget i år. Får vänta till nästa sommar! :)
Men förstå va skönt o ligga på en vit strand med paraplydrink! :P



Nä, nu ska jag stänga ner denna dator och sätta mig framför Tv/datorn;)

Kraam och natti på er!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Jag förstår dig,haha men jag har lite knäpp humur så jag gillar det :P

2010-08-27 @ 13:40:17
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: *Sandi*

Mmmm.. jag vill också till värmen!! Så jag önskar mig presentkort på VING nästa år, då jag fyller 30... blev inspirerad av Jim's presenter :))



Thailand eller Cypern vore nice... eller kanske både ockå haha LER



Kramis på dig!

2010-08-29 @ 11:19:37
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0