HÖST!!

Guuuud vilken underbar Lördag!!!!:D Underbart väder och lite småkyligt. :)

Gårkvällen blev inte som planerad.. Jag hade lagt Eclipse på en usb, då mamma har en bluray spelare med usb-port. Meeen den fungerade inte..:( Så det var ju bara o inse fakta-no Eclipse.. Så vi drog till Videobutiken, hyrde Remember Me och Änglavakt. :)

Vi hann bara se på Remember Me. Den är bra! Lite udda film, men bra!:)

När jag kom hem så satt jag o prata med ett gammal ex på Facebook. Det var trevligt!:)
När Jim kom hem, runt 12, så var han döende! Han var jätte förkyld, ont i halsen och snurrig.. Så det blev att göra lite te o mackor åt honom. :)

Han ligger fortfarande i sängen och sover.. Får väl se om han dör snart... hahaha..


Här var när vi båda låg döende i vintras. :P

Idag ska jag njuta av solen!! Börjar med en god frukost på balkongen. :)

Hoppas ni alla får en underbar lördag!:)

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Men usch då.. hopppas ni blir friska snart!

Själv ska jag vända upp o ner på min garderob o försöka hitta nån partyblåsa till ikväll :))



Trevlig helg! <3

Kramis

2010-08-28 @ 14:15:16
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0