GOLDEN ROSE TO LEIF!!

Har spenderat heeeela dagen med matte! När klockan var kvart i sex slängde jag mig in i duschen och kl sex stod jag ute och väntade på mamma! haha..




Måste bara tacka underbara Leif för att han står ut med mig!!!! Hade jag inte haft honom nu hade jag inte klarat allt det här. :)
Är glad att du har gott tålamod och förklarar bra. Att du förklarar om och om och om igen när jag inte förstår allt och att du tar dig tiden. :)
DU ÄR BÄST LEJPH!!






Var som sagt uppe hos mamma. Där åt vi middag tillsammans med mormor, som bor där i en vecka.
Sedan pratade vi lite framtidsplaner oxå. :) Kommer berätta inom dom närmsta dagarna vad det gäller. :)

Vi kom hem för en timme sen typ. Med 4 hundar;) Vi tog emd oss Laika hem. Så hon slipper stressa över katterna( som hon ska hålla koll på och valla).
Ska strax kolla på en film och äta glass. :)

Kollade igenom bilderna från igår när vi va o kolla på syrrans kör. Dom flesta är suddiga (pga mycket rörelser), så lägger bara upp 2 stycken .:)


Jag o farsan Baloo innan:)


Min syster står längst fram med svarta thigts, rosa linne med blå tröja. :) (Kristoffer står även på scenen o sjunger;) )

Nuuu blir det Bruce Willis-film!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0