F(X)=3X^2

Sitter och räknar matte. Börjar bli hungrig.. Blir nudlar till lunch idag. Det är ganska så gott, går snabbt att göra, men tyvärr jäääkligt mycket kalorier i!! =/

Har sovit oroligt inatt. Vaknat av regn ovädret! Har blåst så sjukt mycket och det har verkligen öööööst ner! Men nu har det börjat torka upp, så skönt! Inge roligt alls med regn o hund.....

Har väntat i snart 2 veckor på ett brev från a-kassan, men det dyker aldrig upp. Så hoppas på att det kommer imorrn! Hatar när man inte får saker i tid... Nu kommer jag ju inte hinna få pengar innan "löning"... Suck..

Nää, nu måååste jag göra mina nudlar! Är såå hungrig!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken hundklubb är det? :)

nee, min man vääägrar släppa in en till hund :'(

2010-08-24 @ 14:15:01
URL: http://jannikasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0