DYNGSURA!!!

Gick upp för en timme sen ungefär. Tänkte att jag skulle kolla datorn lite snabbt och sedan gå med hundarna. DET fick jag ångra snabbt! hahaha.. Det började ju ööösregna ute!
Så för 20 minuter sen gick jag ut med hundarna.. i regnet... När vi klev ut genom porten stod vi där.. fyra individer stirrandes ut i regnet. Hundanra tittar upp på mig som att "Ska vi ut, i det här???!!" haha.. Så jag drog med mig dom. Gick väl typ 3meter sen va jag blöt genom alla kläder! haha.. Men fan, bara vatten! Så gick lite till, kollar ner på Aslan och HAN ÄR JÄTTE BLÖT!!! hahahahhaa.. Stackarn!!

Till slut kissade dom och sedan sprang vi hem:P När dom var torkade så klev vi in genom dörren och då blev det spatt genom lägenheten:P

Jim och Milo kom inte hem igår. Dom vart inte klara med bilen helt, så han stannade en natt till och kommer hem idag. Saknar honom massor nu!! :(

Så idag har jag ringt runt lite ang skola, pengar och veterinär. Så nu väntar jag på att kommunen ska ringa upp ang matte kursen. Hoppas det tar ett tag till innan den börjar!

Funderar på att tända lite ljus och mysa lite med mina halvblöta hundar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0