THE DAY

Dagen har vart toppen!:D Vädret va ju jättefint, men självklart när vi klev ut ur huset så blev det molnigt... Men det stoppade inte oss;) Vi åkte till Erikshjälpen och kollade lite. Men hittade inge roligt.. Så då drog  vi till valbo köpcentrum. :) Gick runt i alla affären och jag köpte nya underkläder och sen hittade jag ett par skooooor!! Skit snygga från-tro det eller ej- ECCO!:D Svarta läderskor och såå sköna! Så dom ska jag ha på mig imorrn. :) hihi..
Vi gick en sväng på Ikea oxå. Jag hittade ett skiiiit snyggt bord på en reklam bild- tror ni jag hittade bordet inne i varuhuset eller?! NÄÄ! =/
Vi drog vidare till City Gross och handlade. Blev som jag skrev tidigare- fläskfile och potatisklyftor. :)

När vi kom hem så fick Nattis gå o vila. Sen hamnade jag, Jessie och Rickard i soffan o slappade.. Blev heeelt sjukt trött!
Men efter en stund så va det dax för o laga middag! Jag skickade ut familjen från köket så ställde jag mig o fixade;) Jessie fick hjälpa mig liite, skära morötter och paprika och lägga i plåten:) Hihi.. Så duktig!!
Meeen shit, såå god maten blev!!! :D:D:D:D Vi är fortfarande sjukt mätta här i soffan!!
Jag o jessie har druckit en varsin alkoläsk och så tittar vi på Royal Pains. (jag har ju redan sett, men det tåls o se igen;) )
Nattis sover gott i sin säng på övervåningen:)

Imorgon ska vi gå på Bakluckeloppis sedan en sväng på stan. :) SKa bli trevligt! Sedan går ju mitt tåg klockan 15, så vi ska ta med mina grejer redan på morgonen så slipper vi åka tillbaka sen.

Nja, inge mer o skriva...


Jooo, juste!! Du som va anonym och skrev en komentar tidigare idag om att du inte gillar min blogg!! Det gör inget! LOVAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0