SNYGG, SVART OCH LITEN

Va igår på Mio, skulle köpa mina kuddar till soffan. Men dom hade inte kommit upp än. Så kom därifrån med en pall med förvaring, som jag ville ha i sovrummet istället för kistan. Och ett nyckel skåp som vi ska ha i hallen.

Har idag tömt kistan och lagt ner våra sängkläder i pallen. Det blev såååå bra!!! :D Såå mycket mer luft o plats i sovrummet!! Och så snyggt!!
Har bara bild på pallen, ska ta en på hur det blev i sovrummet oxå.





Hoppas ni ser bra hur den ser ut. Är iaf svart sammet med snyggt mönster. :)

Nyckel skåpet är oxå svart med en svart glas skiva med färgade prickar på. :) Lite coolt lixom;) Nu har vi så mycket nycklar i lådan att vi måste vara så vixna o skaffa ett skåp;) Ah, det är väl moget o vuxet?? ;)

Snart kommer min karl hem. Vi ska åka hem till Johan o äta middag. :) Ska bli kul o se hans nya lya. :) Är ju så sjuuuukt fint väder idag! Så ska ta med mig kameran oxå. Passa på!

Foten ligger just nu på bordet och smärtar.. Verkligen inge roligt detta!! Kan dom inte höra av sig snart så jag får veta om det syntes något på röntgen.... Suck!!

Aja, nu blir det duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0