TJOHOOOOOOST!

Jag hostar och hostar.. Rösten är ostadig och jag mår inte alls särskilt bra...

Dagen har spenderats i soffan.. Kollat på Gossip girl och One tree hill. Jim har städat i klädkammaren. Mycket på gång nu! Vi funderar på o anställa en firma som kommer o städar här hemma varannan vecka. Dammsuga och torka golv osv.. Funderat på länge, men vill lixom inte ha någon man inte känner här hemma.. Men faan, så slipper man hålla på! haha.. Vårt badrum behöver en turn så oxå köksluckor.. Våra fönster är aldrig tvättade sen vi flyttade in.. :P haha..

Vi har käkat hos mamma idag. Ris/curry och fläskfile i en storn form o in i ugnen. SÅååå gott det va!! Vi år uppe hos mamma. Jag orkade verkligen inte laga något... Paketet från Ellos hade kommit oxå!!:D Jackan satt jätte braaaa!! Tunikorna satt oxå bra. Beställde ett skärp oxå, men det av för stort, så ska tillbaka o ha ett nytt.:)

Va på ikea och köpte en till låda till hatthyllan. Lägga hundgrejer i. Sen köpte Jim lådor till sina sladdar!!=/ haha..
Va på MediaMarkt och skulle framkalla bilder oxå. Dom är klara imorrn. Så ska i helgen fixa med min foto vägg!!:D Tjohhoo!:D

Annars i helgen.. oj, ta det lugnt! Bli frisk!! Måste jobba på måndag!!! Men vill verkligen verkligen verkligen inte... Letar en ny plats att vara på, som jag har möjlighet att få jobb på oxå...
Orkar inte förklara allt, men jag vill iaf inte gå tillbaka till förskolan... Har fått en kniv i ryggen och det känns inte roligt alls...

Jaja, nu blir det och fixa lite morötter och dipp! Ska kolla på Inlåst kl 21 på 4an. Tror det kan bli bra!

Skön bild från sommar 07;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0