LÖRDAG

Bea o mormor hämtade mig idag vid 12.30 tiden. Vi åkte till Stadium, jag va bara tvuuungen att köpa en regn/vind jacka!! Svinkallt ute och jag har bara en tyg jacka (förutom den nya röda "kappan") och den är ju alldeles för kall nu!! Så hittade en jacka med fleece i, ganska tunn men en tjock tröja i så är den super, den va iaf nedsatt med halva(!) priset!! Den kostade tidigare 999 och nu - 499! Underbaaart!:D Så blev en spdan och en tjocktröja som går ner för rumpan. Såå mysig! Jackan blev, gissa,-Rööd! haha.. Och tröjan blev grå. Den fanns i lila, men fan, då kan jag ju inte ha den under jackan!:P

Blev riktigt nöjd faktiskt! Fick dessa två till mindre än priset av vad jackan kostade förut!:D 798 kr istället för 1298! Va super ju! haha..

Åkte med upp sen. Vi fixade mammas lampa, som hon fick av mig o Jim i f-present. Tog ner den gamla takfläkten och upp med en ny och modern lampa! :)


Ser ungefär ut såhär. Men svart. :)

Jag gosade även med Laika och Tango. Åh, vill åka o träna med honom!! Men faan, vädret blir ju såå jävla dåligt nu.. =/ Fan, vill ju inte vänta till våren lixom.. Och så vill jag ha honom här hemma!:) hihi..
Min snygga Tango!!:D



Kom hem vid 5tiden. Då skulle Jim precis åka till Johan för killkväll. Jag gick o beställde en pizza och satte mig o tittade på Heroes. Såå gott!
Sedan fick doggsen mat och jag satte mig i soffan igen och målade ramarna till fotoväggen och tittade på första avsnittet av Private Practice. DRAMATIIIK! Grät lite. :)
Ramarna är iaf svarta nu. :) Har stoppat in en bild, mycket fint! Vill få in alla bilder, så måste köpa fler ramar!! :P har fan bara 12stycken ramar. kommer inte långt med det... :P
Så åka dit imorrn kanske;)

Fanny slutar jobba 21. så hon är här till 21.45. Då blir det nog SATC och mys i soffan. :)
Hon sover nog kvar oxå. Så vi tar nog sängen och kommer him hem så får han sova på soffan;) hahahaha..

Nu tittar jag på körslaget. Kul att Amy är med! hon är ju så liten!:P
Fan va duktiga dom är!! :D Nä nu måste jag titta!

Vi höööörs!:)

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

gud vilka söta djur!

2009-10-04 @ 19:29:23
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Fanny

Fan va mycket fan du skriver hela tiden!! :P <3

2009-10-05 @ 10:20:50
URL: http://fannyoberg.fnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0