DÅLIG..

..uppdatering jag vet... Men veckan har vart jobbig..
Några få ljuspunkter. Är glad att jag har dom vänner jag har! ♥

I onsdags va jag på Folkuniverisetet på fotokurs. Nikon hade en intruduktionskurs för folk som köpt ny kamera under sommaren. Jag kunde det mesta, tack vare Leif, men va ändå givande med lite ny info och förklaringar. :)

Har varit mycket med Fanny i veckan. Skönt! :) Igår lagade vi taco gratäng och så kom Leif och hälsade på oxå. Mycket trevligt! Jag har idag vaxat fannys ben-martyyyyr Steffi;) haha..

Vi ska ikväll på Arvingarna i Fryshuset. Ska bli roligt! :) Fanny har ju inte vart med där tidigare så ska bli kul. :)

Jims pappa och hans fru har skaffat en liten valp, ska försöka komma dit imorrn hoppas jag och gosa lite;)

ah, har inge mer o skriva just nu. Update imorrn när jag vaknat.:) 

Hoppas alla får en trevlig fredag kväll!:D


Kommentarer
Postat av: ** SANDI **

Ha en super go' o trevlig helg!!! :)

2009-10-09 @ 22:27:21
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0