VILKEN KVÄLL!!

Asså, gårdagen va galet rolig!!:D haha..

Jag städade ju o hade mig på förmiddagen. Sen vid 15.40 ringde Sandra o sa att hon o Z va på g till mig. Ja tänkte jag, hon hade väl tråkigt hemma så hon kommer väl lite tidigare. SÅ jag går o duschar och möter sedan henne vid Konsum. Aslan hatade Z så han skälde på honom preciiiis hela tiden! haha..
När vi kom hem så satt vi o prata en stund och jag funderade på vad jag skulle ha på mig.. Sen kollade Sandra på klockan o säger !va är klockan tjugo i fem?!" Ja säger jag.. haha.. Då går hennes klocka på mobilen fel, så hon hade åkt en timme för tidigt hemifrån! haha.. Meen, gjorde inget. Va mycket trevligt!!:)

Jim kom hem en snabbis och hämtade lite grejer och så va han tvungen o hälsa på Z oxå. Han blev kär:P haha..
Vid 18 tiden kom Fanny från jobbet. Så vi började förbereda middagen. (taco gratäng) och göra sallad.
Strax efter 19 kom Linn, detta va första gången vi träffades!:D Perfekt blind date;) haha..
Ida och Clara dök upp vid halv 8.
Så när klockan va 8 då satt vi alla ner och började äta. :) Va tyst en stund för att alla va så hungriga med sedan drog snacket igång! Och 6 tjejer som snackar- det låter;) hahahahha..
Sen blev det vin, drinkar och sprit;) Vi gjorde dipp och grönsaker och sedan blev det spel. "Med andra ord" Sååå jävla roligt!! Vi spelade faan i flera timmar!!:D hahaha..

När klockan va 02 så gav vi upp.. Tjejerna började röra sig hemåt och jag va så hes efter allt hostande och skratt och skrik! haha..

Men asså, kvällen va verkligen såå bra!! Är så glaaaad att jag gjorde detta! Hihi..

Har precis laddat upp massa bilder på facebook. Men några lägger jag upp här oxå.


Snyggingen!


Clara och Linn:)


Sandra och Ida är på hugget;)


Linn är inne i spelet!!


Det vart myyyyyyycket av detta!!


Söööööt!! <3


juste!


Gullaan;)




Blev lite galenskaper från oss oxå:P

Asså, detta är inte ens 1/3 av bilderna, men det tar såååån tiiid o ladda upp och klockan bara rusar iväg...

Nu blir det sängen!! Natti gott folk!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det var verkligen så kul!!<3

2009-11-23 @ 00:43:04
URL: http://fannyoberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0