TRÖTT PÅ REGN...

Bara skit på tvn... Sitter o tittar på Beck Vita Nätter på tv1000. Och så sitter jag här vid datorn.. Jim sitter oxå vid datorn. Han skriver rapport och prgramerar... Blir sängen snart...

Imorgon ska jag till v-centralen vid 13 tiden med min fot. Ska ringa tidigt på morgonen oxå ang förkylningen. Hoppas på att få en tid under dagen för det med..

Min lugg, det känns kontigt! Imorrn ska jag pröva o platta till den och forma lite.. Just nu är jag inte nöjd, men hoppas på att det känns bra imorrn igen. :)
Blir klubben imorrn oxå. Vet att jag egentligen inte borde åka dit, men en stund iaf. Ska hämta min klubbtröja oxå och höra efter om massa datum och tider.:)

På söndag är det första advent. Känns jätte konstigt!! Så måste ner i förrådet och hämta upp alla grejer. :) Men behöver nog Jims hjälp. :)
Måste oxå köpa ljus som jag kan ha i adventsljusstaken! MYYYS!

Hoppas att snön kommer snart oxå... Är såå trött på regnet.. Suck!

Nää, nu blir det ut med hundarna o sedan sängen. :)
Imorrn bitti ska jag se arvingarna på tvn;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0