TJOHOOO!

Torsdag idag. Dagen har vart väldans lång! Skulle vart på ett möte mellan 15.30-16.30, men det hade blivit fel i deras dator. Så blev inget. Får vänta tills den 23 istället.

Meen, har ett glatt ansikte iaf idag!! Det är nämligen så att Shakiras nya album har kommit ut!:D Den har spelats halva eftermiddagen!!:D Underbaaart! Såå synd bara att det är så några spanska låtar!!:( Tycker hennes spanska låtar är bättre än dom engelska!



Snyggt och cool omslag-synd bara att det ser ut som att hon gått ner massor i vikt... =/ Hon va så vacker med sina härliga spanska former!!

Snart kommer leif. Vi ska laga nyttig mat idag. :) Kyckling/bulgur sallad. Ska bli spännande! Hoppas på att det blir matlåda så jag kan ha på jobbet!:)

Nu ska jag lyssna vidare! Heppåer, som Leif brukar säga;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha :) Å tack söta söta du. Haha, det växer som ogräs det där långa kalufset. Ja det är jag i headern:) Hur står allt till med dig denna mörka dag? :)

2009-11-12 @ 18:36:11
URL: http://jennza.blogg.se/
Postat av: ** SANDI **

Jag håller me dig gums! Hon var MYCKET sötare förut.. kurvor ska man alltid ha!!!



Kram på dig.. o hoppas att din fredag den 13e blir en bra fredag :)



Pusselipuss

//Sandi. <3

2009-11-12 @ 20:24:00
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0