THERE´S A SPY BY MY WINDOW

Snabb update. :)
Försår inte varför jag har så svårt o skriva på vardagarna plötsligt! Men tiden försvinner!!

Börjar strax efter ett idag. Dom har vart på möte hela förmiddagen.
Så jag har hunnit se ett OTH och Gossip tillsammans med mysiga hundar. :)

Igår va Fanny här o vi åt pizza. Va inge vidare gott faktiskt..=/ haha.. Men det gör ju inte så mycket;)

Måndag- då va Leif här. Vi åt jäääättte gos mat!!:D Sedan satt Jim o Leif o prata skola. Jag tog en dusch o la mig sedan i sängen. :)

Ikväll blir det klubben med Ida och Sandra. Ska bli kul! Får min klubb tröja!:D En mörkblå tjock tröjja med logga på och mitt namn. Bild kommer upp när jag har fått den. :) Blir nog ganska lugn träning. Me tanke på vädret.

På lördag har jag tjej kväll här hemma. Ska bli riktigt roligt!!:D Vi blir inte så många, men gör lixom inget. Blir skit bra iaf!!:D hihi..

Nä, nu måste jag klä på mig och gå. Vi hörs!!

(rubriken är från en av Shakiras nya låtar. :) )

Kommentarer
Postat av: linn

Åh jag vill också kunna länka! Du får lära mig på lördag ;)

Kramar Linn

2009-11-19 @ 08:47:13
URL: http://linsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0