DOGGIES

Fullt upp idag!! Jim körde mig till jobbet idag. Det va skönt! Foten gör fortfarande ont, men känns liiite bättre. Beror på hur mycket jag springer runt.. Men ska ju till läkaren nästa vecka. :) Hoppas han kan hjälpa mig!
Idag har det som sagt vart ös på jobbet. Men åh, det är så roligt!!:D Jag säljer massor i cafét;) haha...

"jaså, två dricka för 8:- ja men då kan du ju ta tre för 10:-" säger jag! hahaha.. :D Så då gör dom det;) haha.. SKit braa!

Nä, men det är verkligen såå roligt där!:D Synd att dom inte har för lite personal;) haha..

Gick en ny väg hem idag. Mycket trevligare än den jag gått tidigare. Lite hus o titta på;) Man går o avundas att dom har det så fint och att dom har hus överhuvudtaget! Vill oxå ha... Fusk!

Längtar till lördag!!:D Ska bli så roligt! Synd att det va några som inte kunde komma.. Men men, kommer fler ggr. :)

Nu till ite bilder som ligger på minneskorten o väntar;) haha.. (kan vara lite bilder som redan kommit upp, men lägger upp dom jag tycker om. :)


Min Plutta!:)


En till Plutta!;)


Gastons sköna ställning i soffan när han sover;) haha.. Det är antingen såhär eller en liten kringla.


Zorri fyllde ju 7år i måndags, så då fick alla en sån här. :)



Grattis mammas tjeeeej!:D


Skrållan tyckte det va jätte gott:P


Aslan va lite försiktig;) haha..

Lägger upp bilderna från båten på Facebook istället. Orkar inte lägga in alla här.

Snart blir det matlagning, köttfärssås med pasta. Ska bli gott!! :)





Kommentarer
Postat av: Sandra & CO

OOOH vilka fina bilder du kanske kan ta några på lilleman idag ?? KRAM!

2009-11-21 @ 12:15:20
URL: http://www.raggsockan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0