REGN!!!!!

Tusan va tröttsamt!! Det har vart en bra vecka-när det gäller vädret... Och inatt så börjar det regna?!!! Är det bara för att jag hade lust att åka till drottningholm i helgen eller?! GRR!!

Vi hämtade ju Gaston igår, han blev mycket glad!:) hihi.. Så idag har jag vart uppe hos mamma en stund med honom. Han har lekt hysteriskt med Chica i parken!! haha.. Sen påväg hem så mötte vi Troll, som har blivit gigantiskt! Ja, då skulle självklart dom leka oxå.... Tusan va han är stark!! Gaston alltså.. Jag va tvungen o dra kopplet runt ett träd så jag inte skulle ramla! haha.. Vi va nämligen brevid gatan och ville inte ha dom springandes lösa.. Blev lite sur på ägaren till Troll oxå, hon hade sin bjässe lös och han ville inte sluta leka. Men jag stod där o kämpade! Men hon fattade lixom inte att leken kanske ska ta slut och att hon skulle ta bort honom.. suck...
När vi tillslut kom därifrån så mötte vi en till hund! "jaaa va kuuul-inte.." haha.. Så han fick bara nosa o hälsa lite sen drog jag honom därifrån! haha.. Hade fan ont i armarna:P Han är ju en hund som äääääälskar andra hundar! Men eftersom man är vid vägen och han är så starkt så blir det så jäkla jobbigt efter en stund:P

Nu ligger han uuuuutslagen i soffan och sover som en gris! :D hihi..

Jag ska ta o göra mig lite mellanmål/lunch. Är hungrig! Men vet inte riktigt vad jag ska äta bara... Hmm..
Jim va tvungen o åka till skolan en stund o fixa lite grejer. Så medans jag äter så ska jag kolal på nån serie. :)

Åh, något roligt som hänt förresten!!:D
Jag ska jobba på HUNDmässan i december!!:D Ska bli skiiiit kul!! Det blir jag, Sandra och Ida tror jag. Vi ska stämpla händer på folk som kommer in och så får vi gratis inträde till mässan och en liten slant. Ska bli skiiit kul!:D Jag ville ju dit så fan, det passar ju perfekt!
Måste se Amstaffen, Aussien, Border Collien och papillonen. Sen blir det ju Agilityn, Freestyle, Lydnad(typ den bästa!!) och lite utställning oxå. :)
SKa bli riktigt kul iaf!:D

 

Vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, varför detta regn? Det förstör ju så mycket. Jodå med mig är allt kanon :) Ska bara frossa och gotta mig ikväll :)

2009-11-14 @ 17:09:55
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0