FREDAGEN DEN 13 NOVEMBER

Shit, har inte tänkt på vad det är för datum idag förens Sandi skrev det.. haha.. Tusan oxå! Nu kommer väl hela dagen bli bajs... Suck!

Idag är jag hemma, har så hemskt ont i foten! Eftersom jag måste gå till jobbet så gör det saken ännu jobbigare.. Så idag blir det vilo dag. :)
senare idag så ska vi hämta Gaston:) Ska bli myyys o ha honom här i helgen! Hoppas på att vi kanske åker till Drottningholm imorrn och leker lite;)

Sitter nu o tittar på Efter 10 på 4an. Fan asså, hon har bra program Malou!:)
Magnus Carlsson är där, han är oxå bra!:) Sjunger vackert.. :)
Tänker mycket på min Pessin när han sjunger. ♥ LOVE YOU bejb!!!

Nää, nu ska jag ta o fixa mig lite. Har mascara under ögonen och håret i en slarvig knut. :P
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: pessin

love love love

2009-11-13 @ 11:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0