FREDAG

Idag har jag vart i Jakan en snabbis för o hämta ut mitt recept på Apoteket. Sprang även in på H&M o köpte ny mascara och hårsnoddar. Stod o funderade en stund på om det va nå mer... "nej, va bra! då är jag klar" :)
Äter lunch uppe hos mamma o mormor. Kommer hem packar upp allt och kommer plötsligt på; "STRUMPOOOR!!!!" Ja, då har jag missat typ det viktigaste... Suck..
Innan vi åkte hemifrån så tänkte jag, undra oim jag ska skriva en lapp på det jag ska ha. "Äh, jag kommer ihåg!" haha.. JUSTE!
Köpte en jätte mysig halsduk oxå, den är skiiitfin! Bild kommer imorrn. :)

Johan-Pohan ligger just nu i våran säng o sover. Han kom hit för snart en timme sen och va jätte trött! Han jobbar på posten och börjar runt 6tiden på mornarna, så förstår att han vill vila lite. :)
Vid fem skulle Leif komma oxå. Jim kommer nog runt den tiden me. Han har med sig en gamal vän från Linköping, Cagathy(tror jag det stavas men vet att det uttalas Chataj) :) Har inte träffat honom sen våren 2007 så ska bli kul!!:D

Ikväll blir det Pasta, kyckling och saffran/tomat sås. Sååå gott!!:D Och en smarrig sallad till det. Mums!!

Nää, nu ska jag plocka lite i köket o slänga sopor. :)

Hoppas alla får en toppen kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0