FLYTTDAX

Japp, som jag skrev. Flyttdax. Nu är det flyttider gott folk..

När jag va påväg hem från jobbet så såg jag dom.. Fåglarna alltså;) Nu stickerdom härifrån! Till varmare bräddgrader.
Tänk om vi bara kunde flyga iväg sådär... :)

 

Idag har jag vart på Gårn mellan 10.30-14.30. Har vart ganska lugnt idag. Men har ändå vart kul! :) Meeen va sugen jag är på allt gott som ligger där o ropar efter mig!! "taaaa mig o stoppa mig i muuuuunnen!" haha.. Galet!!

Skulle ha åkt till klubben idag, men blir imorrn istället. Så idag blir det i tvätta. :)

Ska strax gå o handla ingredienser till hamburgarna vi ska göra idag. Blir keso till dom, blir lite spännande!:)

Vi höres!


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

SVar: Tusen tack : )

2009-11-11 @ 20:07:05
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0