EN SNABBIS

Har idag haft en super bra dag!:D

Min fot värker helt sjukt mycket!! Ringde vc igår, fick en tid den 25. Så hoppas på att min nya läkare hittar nå annat..... Så Jim fick köra mig till Gårn idag! Så jag slapp o gå dit.. Fick ju gå hem, men det va ganska skönt iaf. Även om det tog tyyyyp dubbelt så lång tid som det skulle göra om jag inte hade ont.. Men men..

På jobbet idag har det varit ös som vanligt! Men tog en stund och satt med npgra grabbar o kolla gamla skolkataloger. (där jag va med...) haha.. Dom bara skratta! taskigt;) nä, men det va en bra stund att skapa lite band med eleverna!:) Sen tog jag lite lunch, åt matlåda faktisk från igår. :)

När klockan va 14.30 så slutade jag, tiden går såå fort! Det är ju kul så det känns super!
När jag gick hem så gick jag förbi forskolan, mina barn vinkade glatt åt mig!:D Hanna vart jätteglad när jag klev in genom dörren. :) Så vi klädde på oss och hon spran gsedan hem till hundarna. Aslan vart inte så glad, men Hanna blev glad;) haha..

Hanna drog iaf fram massa tullar ur mitt skåp o satte sig på golvet o lekte. Mycket söt!:D


Vi började med att fila naglarna lite;) (framför barnprogram)


FAAAN va sööt hon är!!♥


En hel höög med söta tulle!


Man måste ju byta kläder på dom oxå!


Skrållan ville oxå vara med!:)


:)

Ska strax gå o handla. Jim är i skolan sent på dagarna. Är massa trafik från skolan så han stannar alltid lite längre så han slipper o sitta i köerna. Så jag äter middag själv idag så får han äta sen;)

Imorrn blir det jobb och sedan på kvällen blir det hundklubben med alla undrbara flickor som kommer dit!:D Sandra kommer med lilla valpen oxå hoppas jag. :) Funderar på om jag ska ta med mig kameran. :)

Nä, vi hörs gott folk!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hello :D Nu sätter jag igång o bloggar igen :)

Puss&kraaam

2009-11-10 @ 20:47:47
URL: http://linsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0