FARS DAG

Igår va det Fars dag. Vi kom ut till pappa runt 14 tiden. Vi åt lite lunch och sedan blev det promenad med hundarna. :) Kallt, blåsigt och massa ont i foten!!=/ Men ändå mysigt;)
Vi lagade sedan mat och hade mys! Ytter fläskfilé med potatis i ugnen och sallad. Mycket gott, men tuuuusan va mätt jag blev!

Hundarna va galna! Dom älskar o komma ut till pappa. Springa ute i skogen och leka och lukta på allt;)

Idag har jag vart på ett möte, om min frsmtid;) Kommer inte blogga mycket om det här. Utan har en annan plats om det. Känner att jag vill hålla det utanför bloggen. Men är på väg åt en riktning för bättre tider!
Min familj och mina närmaste vänner känner till allt och stöttar mig i detta, det känns super bra!! :D

Här kommer lite bilder från bla igår.:)
(bilderna från båten, dom få som blev kommer senare)


Jim och syrran när vi gick på promenad. :)


Vilda Skrållan!:) (man ser zorri uppe i högra delen av fotot oxå, lysande ögon;) )


Ett par vänner har byggt ett alldeles för fint hus! Blev inte alls avis!!!=/ GRR!!


Fina syster vid stranden :)


Skrållan doppar tårna och upptäcker att det är lite kallt. :P


Och när man känner att det är kallt och blött så blir man toookig!


Aslan simmar i luften när han kommer nära vattnet;):D Jim tycker att det är lika roligt varje gång!


Vassen:)




VI:) Synd att blixten är så blixtig;)


Grannarna, som oxå harett äckligt fint o snyggt hus, eldar lite. :)




Jim har fotat lite... haha..


Vilken gaalen blick! haha..




Tomt?!






Typisk Stockman action;)

ja, det va lite av det.. :) Ska försöka ha med ig kameran oftare! Har vart mycket dålig på det!!!! =/

Nu ska jag gå till konsum och sedan laga mat. :)
Vi hörs!!



Kommentarer
Postat av: micke

fina blider

2009-11-09 @ 20:15:01
Postat av: ** SANDI **

Heeeeej! Kul att du tittade förbi på min viktblogg :)



O tack för den fina kommentaren.. nu kan det bara bli bättre o bättre, eller hur?? ler Hoppas allt är bra me dig o Jim annars??



O du. Shit så härliga bilder du har!! Jag måste genast skriva till tomten o önska mig en bloggkamera. Borde få en eftersom att jag har varit så snäll i år.. hihi ;)



Sköt om dig!



//Massor me pussar o kramar till dig me, gums! <3

2009-11-09 @ 23:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0