FRYST KYCKLING

Det öser ner ute!! asså, verkligen öser ner!!!! Man hör in hur det regnar ute! haha.. Galet!
Blir så trött.....

Igår kväll så tog vi fram 3kyckling filer. En till mig, en till Jim och en till Pohan.
Vi går ner i tvättstugan och är borta i typ 10minuter.. När vi kommer upp så sätter jag mig vid datorn och Jim gör något i köket. Han kommer ut i vardagsrumet och säger; "vart är den tredje kycklingfilen?" Jag börjar skratta på engång och säger att han ska sluta... "Nä, men allvarligt. Vart är den?!" Jag skrattar fortfarande.... Säger att "ja, det är ju antingen Zorri eller Skrållan" haha..
Så då har dom *piiiiiip* hundarna hoppat upp på bordet, tagit en kycklingfilé ätit upp den tillsammans och sedan gått o lagt sig i väntan på att vi ska upptäcka deras härliga stund. :) jamen visst! Fiiint! Det smakade nog riiiiktigt gott! Ett tuggben med kycklingsmak lixom! :P hahaha..

Idag så kommer Johan hit. Vi ska grilla. Eller kanske inte, med tanke på vädret... Mem vi får se. :) Leif svek oss, han hade nå annat o göra.. Men gör inget. Då behöver vi inte trängas i soffan:P haha..

Åh, jag är hungrig! Men vet inte vad jag ska äta! :(

Nu ska jag gå ner i tvättstugan o kolla om det är någon som tvättar innan mig kl 15. Annars kan jag ju börja nu. :)

Hoppas alla har en braaa o regning dag!=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0