Födelsedag:)

♥GRATTIS MOSTER!!♥





Idag har jag jobbat 3timmar. Vart ute på gården o lapat sol:) Sen vart det fiskgratäng, inge god alls tyvärr!
Nu sitter jag här hemma o väntar på att Fanny ska sluta. Vi ska hem till henne o så ska hon fixa naglarna mina.:) Skönt!

Runt 18 så ska jag o Ida åka till drottningholm med våra hundar.:) ska bli trevligt!!
Hoppas på att regnet inte kommer bara!!

Imorgon ska jag skicka tillbaka klänningarna. Ja, inte den blå då. men dom andra.:)

Nää nu måste jag byta om o sen åka.:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh så avis jag blir!!! Själv så måste jag vänta tills på söndag innan jag får nya naglar... Min nagelteknolog hade inte tid nu i veckan. Så nu är jag inne på min 5e vecka o har 4 trasiga naglar.. Blääää!!



Vi ses imorgon.

Kraaaam!!! :)

2009-05-08 @ 19:04:52
Postat av: *Sandi*

Det var jag som skrev innan.. haha!! Är man trött eller vad (!!) då man inte skriver sitt eget namn liksom SKRATTAR HÖGT!! :)

2009-05-08 @ 19:06:15
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0