VÅR & SOMMAR KLÄDER

Våren och sommaren närmar sig..... Jag vill shoppa massa nya fina kläder!! Har hittat ett par jätte fina skor och jeans. massa klänningar och tunikor!!

Nästa vecka är det faan dax!! MÅSTE KOMMA IVÄG TILL GYMMET! Måte måste måååste!! Vill bli snygg tills det är dax för bikinin! Annars kommer jag inte kunna visa mig ute!=/

Har ju fått alla rese kataloger nu oxå.. Men nu är det inte säkert att det blir nån resa...:( Förskolan är inte stängd någonting och då får ju inte jag heller ledigt:( Men hoppas på att då jag är klar med min arbetsträning (och om jag inte har något jobb då) så kanske vi åker då. För vill verkligen iväg!! Vill ha sol och värme på min kropp!

SKa iaf köpa mig ett par gladiator skor så fort dom kommer in igen! För dom är galet populära!! Dom är skit snygga! :D Hihi.. Dom kostar typ 500:- men vill vill vill verkligen ha!! :) Hihi..



Snart ska jag o Jim åka o handla.
Har fortfarande inte kommit underfund vad vi ska grilla imorrn... Men blir iaf kokt potatis / potatisallad och massa beasås;) Ska bli mycket trevligt imorrn!
Mamma, bror, Bea o Hanna skulle ju ha vart med, men nu blir det inte så. Blir fööör många! haha..





Såhär ser det ut i rabatterna här hemma!:) Hihi.. Underbaart! :D

Kommentarer
Postat av: linn

Vilken gym tränar du på? :)

2009-03-27 @ 07:16:38
URL: http://linnhildingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0