VA I HEL**TE!!

Va faaaaan. va är det för väder ute?!?!!!
Asså, visst snö är mysigt. Meeen det hade ju torkat upp och våren va ju bara runt hörnet!! Åh!!!

Men va iaf väldigt roligt när jag gick ut med hundarna första vändan o Zorri såg snön! Haha.. Hon for runt i den som ett litet barn! :P

Idag blir det tvätt och städ. Har inte alls lust, men behövs nu... Inga rena underkläder o strumpor! Haha..
Chica ligger just nu o tuggar på sin Pelefant. :) Hon är såå söt! hihi..
Jag sitter här o skriver och halv tittar på "Days of our lives" Det är ju verkligen såå dåligt! haha.. Men man fastnar lite lätt..

Måste laga mig nån lunch.. Så sjukt hungrig!! Blir nog pyttipanna. :) Men vill ha min tzatziki.. Passar inte riktigt till pyttipanna kanske.. =/ haha..

Nää, måste laga mat nu!

Herrååå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0