090306

Håller just nu på o värmer en pizza i ugnen. Har typ iingenting hemma o äta! Tur att vi ska handla senare. :)

Mamma kom o lämna Chica runt 7 imorse. Hon for runt en stund i sovrummet. Sedan hörde jag en duns o hon somnade.. :) Såå skönt! Då fick ju jag sova en stund till.
Så kom mamma tillbaka hit runt 12 och hämtade henne. Så idag blir en lugn eftermiddag idag;) Hihi..
Jim sitter i köket idag o pluggar. Han sa "Jag sätter mig i köket, men jag är inte hemma!" Hahaha.. Oxå bra sätt o säga att man inte vill bli störd;)

Ska ju som sagt göra lasagne till imorrn. Funderar på o göra den ikväll redan. SÅ den får stå o dra en stund lixom. ;) Då blir det nog god! Ska göra Tzatziki ozå. Sååå gott till lasagne! Tack vare Kattis så vet jag det. Hon är såå sjukt duktig på o laga mat!:D

Ojoj, nu måste jag ta pizzan så den inte blir svaaaart!! haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0