MIDSOMMARREGN

Guuud va roligt att det regnar igen!! Det har ju inte gjort det på flera dagar nu! Och extra roligt eftersom det är midsommar imorrn!!
PISS SVERIGE!!! Vill dra ifrån det här nu...

Har inte så mycket o berätta.. Tappade humöret totalt när det började ösa ner....

Men tänkte lägga upp lite bilder från Junibacken. :)


Har ju glömt visa Aslan nya regnställ. :)












Hanna och MammaMu. :)






Älskar dom små varelserna i Pettson och Findus!!:D






Den goda lunchen!!






Vackert väder!!:D


Imorrn bär det av till morfar. Mamma och hundarna har redan åkt. Bea, Hanna och mormor åker så fort dom vaknar imorrn. Vilket är tidigare än oss. Sen kommer väl vi ut vid 12 hoppas jag.. Blir o ställa kl på 9tror jag.. Duschar nog ikväll så är det bara o packa ihop kylvaror imorrn bitti. Hoppas att det är uppehåll imorrn!! SÅ trist om det ska vara sånt här väder på midsommar.... Men men, är väl bara o börja vänja sig... Sverige går mot England.. Som endast har 2veckor av sol och värme på hela året!=/ haha.. Nää, jag ä inte bitter!!... :P

Nä, nu ska jag dra mig mot köket o plocka lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0