TRÖTTT!

Gårdagen..

Picknicken blev i matsalen, eftersom vädret va som det är... Sen gick jag o Ida till bilen, där stod Jim o väntade. :) Så vi åkte till klubben och mötte mamma. Då ska vi tydligen vara ute!! I ösregnet!!! Så jag o Jim åkte därifrån... Jag va blöt om fötterna och kall.. Så vi åkte o hämtade Gaston istället.. Sen tillbaka för o hämta mamma o lotsa Ida hem till oss. :)
Meeen det av såå tråkigt o missa sista dagen på kursen... :( Men men...
Ida kom iaf hem till oss med Tuffe. Han o Gaston lekte som galningar här hemma! :D
Runt halv elva kom Oskar hit. (idas kille) Leif stod i köket o gjorde sockerkaka och äpple med dipp. Sen kollade vi på Slumdog Millionar. Den va bra!! :)
Men va klockan blev mycket!!! Ett åkte dom hem.. O jim körde hem Lejp. Jag gick o la mig o somnade som en stock.. Ville inte gå upp i morsen!!!!!!

Har vart heeelt slut idag!! Inte velat göra någonting alls! När jag kom hem från jobbet så la jag mig i soffan o sov... När jag skulle upp 13.40 så hade jag inte alls lust! Men jag hade ju klipptid så va bara o hoppa upp!
Hon klippte bara topparna på mig. Plattat och tunnat ur det. Såå skönt!! :)

Nu sitter jag här o funderar på vad vi ska äta till middag... Fanny vill nog ha club sandwich.. Det är ju gott!! Idag ska komma ikväll igen. Så måste höra om hon ska ha middag oxå. :)
Jim ska ju på konsert ikväll, så här blir det tjej kväll!:) Mycket trevligt!!

Nää, nu ska jag fixa! :)

Imorrn är det bröllop!! :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0